Aan een narrowcastingsysteem kun je met gemak je laatste cent uitgeven. Het wemelt van de programma’s, de prijzen zijn fors en de demonstraties door leveranciers overdonderend. Het lijkt allemaal reuze makkelijk. Het kost wat, maar dan heb je wel een wereldding in huis. Schermen op strategische plekken in je gebouw die bezoekers de weg wijzen, informeren over je aanbod en ze verleiden tot aankoop. Je speelt ermee in op de actualiteit en faciliteert commerciële huurders door hun logo en welkomstboodschap te tonen als hun gasten arriveren.
TOT keek eens met een klant naar zo’n systeem en was aardig onder de indruk. Totdat we gingen kijken bij een bedrijf dat een paar jaar eerder het programma had gekocht. Schermen door het hele gebouw, dat wel. Maar op veel schermen stond hetzelfde, een medewerker had er een dagtaak aan, en gaf aan dat ze wat ze er uiteindelijk mee deed ook prima in Power Point had kunnen maken. Jammer van de centen dus.
Waarom zou je eigenlijk zo’n programma kopen, behalve dat schermen aan de muur mooi en hip staan?
Het blijkt al een beetje uit bovenstaand rijtje: een narrowcastingsysteem brengt z’n geld pas op als aan een aantal voorwaarden is voldaan. TOT helpt je graag met:
Overigens heet narrowcasting in het Engels geen narrowcasting maar digital signage: digitale bewegwijzering. Stuur de bezoeker door je gebouw, of de klant naar de aankoop. TOT legt je met plezier uit hoe je dat doet.
Vernieuwende internationale podiumkunsten Van Baasbank & Vos, opgericht door Jaap van Baasbank en JG Baggerman…
Spraakmakend theaterpodium ITA, voorheen Stadsschouwburg Amsterdam, is van oudsher het belangrijkste theaterpodium van Nederland. Spraakmakende…
Hedendaagse podiumkunst in historische gebouwen Twee prachtig verbouwde en gerestaureerde gebouwen in het centrum van…
Theater ingebed in de lokale cultuur Naast het treinstation van Houten ligt Theater Aan de…
Momumentale evenementenlocaties Stadsherstel Amsterdam heeft tien bijzondere en exclusieve locaties die op incidentele basis worden…