Inspiratie

Inspiratie

Drie delen van de site van TOT zijn gewijd aan de inhoud van het werk:

Inspiratie

In het vierde deel, Inspiratie, gaat het over wat mij, TOT’s eigenaar Marijcke Voorsluijs, inspireert. Waar komt de kennis en ervaring vandaan? Waar die energie om steeds nieuwe dingen uit te proberen? Waar doe ik het allemaal voor?

Marijcke Voorsluijs

» lees verder over Inspiratie

Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief van TOT

Lees mee met TOT!

Schrijf je in voor de TOT nieuwsbrief

Nieuwsbrief

TOT heeft een eigen wekelijkse e-mail nieuwsbrief. Omdat er zó veel interessants te vinden is op het web, en omdat een nieuwsbrief een wezenlijk ander medium is dan Facebook, LinkedIn en Instagram.

Waarom een nieuwsbrief?

» lees verder over Blijf op de hoogte via de nieuwsbrief van TOT

Weblog van Marijcke Voorsluijs

Verwacht op mijn weblog meer dan persoonlijke hersenspinsels. Je vindt er artikelen over onderwerpen waar ik regelmatig vragen over krijg van klanten of collega’s, en mijn highlights van congressen. Komt een post je bekend voor? Dat kan – waarschijnlijk volg je me op LinkedIn, waar ik wekelijks content post waarvan ik denk dat die van waarde is voor de mensen in mijn netwerk.

Congres Westergasfabriek - weblog

Lees de artikelen.

 

Van het web

Vanuit persoonlijke en professionele interesse ben ik al sinds 1995 actief op het web. Ik durf mezelf daarom wel een digitale wereldburger te noemen.

Digitale wereld - internet

Internet vroeger

In de beginjaren leek internet op een grote verzameling reclamefolders. Websites waren etalages, communiceren deed je via e-mail. En bij het eerste huisstijlontwerp van Jips Company voor TOT in 2002 speelde het web geen rol. Dat is nu bijna niet meer voor te stellen.

Internet nu

Inmiddels is communiceren via het web de normaalste zaak van de wereld en is de complete culturele sector actief op LinkedIn, Twitter en Facebook, maar ook InstagramPinterest, YouTube, TikTok en SnapChat zijn razendsnel ingeburgerd. » lees verder over Van het web

Klanten

Anderhalve studie, jarenlange werkervaring, streetwisdom van het wereldwijde web – allemaal fijne bagage. Maar mijn grootste inspiratiebron zijn de klanten van TOT. Zij stellen de vragen, komen met de uitdagingen waardoor mijn expertise groeit. Daarom over een aantal klanten een pagina op de website. Niet dat de andere klanten niet belangrijk, inspirerend of interessant zijn, maar niet elke klant vindt het fijn zo breeduit genoemd te worden. Of misschien is de pagina nog niet gemaakt.

Klanten

Klantenpagina

Op een klantenpagina lees je wat voor organisatie het is, wat TOT voor de klant doet en wat de klant voor TOT betekent. Je ziet de website van de klant en de activiteit op diverse sociale media en kunt live meelezen met de Twitter timeline.

Met de links boven- en onderaan de pagina’s kun je gemakkelijk door de klantenpagina’s heen bladeren. De volgorde? De lengte van de klantrelatie.

Blader door de klanten van TOT.

Achtergrond

Voorgeschiedenis

Een opleiding tot organisatiepsycholoog, 10 jaar werkervaring in de theatertechniek, liefde voor theater als motivatie. Het zijn de drie lijnen uit mijn leven die samenkomen in TOT, het bedrijf dat ik in 2002 begon.

Tijdens mijn studie deed ik onderzoek naar politieke besluitvorming en de groepsdenkentheorie van Irving Janis. Verder volgde ik de opleiding tot trainer sociale vaardigheden, met onderwerpen als conflicthantering en groepsdynamica.

Logo Universiteit Utrecht

Studeren

Naast organisatiepsychologie studeerde ik theaterwetenschap aan de Universiteit Utrecht, waarbij ik na de propedeuse voor vakken over dans en kunsttheorie koos. Losse bijvakken volgde ik bij Informatica. In de loop van mijn werkend leven verdiepte ik mijn kennis op het gebied van management, theater- en computertechniek met diverse cursussen, zoals timemanagement, projectmatig werken, marketing, onderhandelingsvaardigheden, hijstechniek en veiligheid, en computertrainingen als Advanced Excel, MS Access, Databases, PowerBI, Python, R, SQL, HTML, MS Visio, en de klassiekers Pascal en Visual Basic. » lees verder over Achtergrond

Over deze website

Deze website is een TOT-project op zich waarbij mijn expertise mij goed van pas kwam. Ontwerpen en bouwen van websites is niet mijn kunstje, maar bedenken hoe het moet worden en vervolgens de functionele specificatie schrijven juist wel. En schrijven vind ik gewoon leuk.

Grafisch ontwerp agenda

Janneke ten Cate van Jips Company die ook de huisstijl en vorige site van TOT voor haar rekening nam maakte het grafisch ontwerp, werkte mijn interactieontwerp uit en leidde de bouw. » lees verder over Over deze website