Inspiratie

De TOT nieuwsbrief van 22 juni 2016

Of het nu gasten, klanten of bezoekers zijn – van concertbezoek wordt iedereen beter. Een virtueel concert is cool maar scoort geen 10 punten. En waarom cultuur geen underdog is. 

Lees …

Online – Opening up Sao Paulo’s health innovation system

Musea – Inside the Google Cultural Institute, making artwork and museums searchable for everyone

Marketing – Alles wat je moet weten over WhatsApp-marketing

Ondernemerschap – 5 technieken waarmee mijn bedrijf verbluffend efficiënt werd

Marketing – Death to “Patrons”: What is Your Theater Calling Its Customers?

Kaartverkoop – Ten Reasons Why Buying Concert Tickets Is Money Well Spent

Big Data – 3 reasons why data science can fail

Musea – Data and What To Do With It

Virtual Reality – Bringing the New York Philharmonic to virtual reality

Marketing – De Week van Mascha Selhorst van Vis à Vis

Computersimulatie – Synthia, the virtual driving school for autonomous cars

Marketing – De magische mix voor Jheronimus Bosch

Fondsenwerving – Hyundai sponsort het Van Gogh Museum

Bezoek …

5 juli, online – Webinar Big Data en Open Data in de Publieke Sector

7 juli, Utrecht – The Kick #15 – Arts & Crafts

Geniet …

30 juni t/m 10 juli, Amsterdam – Julidans

30 juni en 1 juli, Amsterdam – No dance, no paradise

1 en 2 juli, Amsterdam – Multitud

T/m 18 september, Rotterdam – Olafur Eliasson

Schrijf je in voor de TOT nieuwsbrief!